Четири начина да се потпуно искључите са интернета током одмора

Компанија МцАфее, позната по антивирус софтверу, спровела је истраживње о коришћењу дигиталних уређаја и технологија, на узорку од 2. 003 испитаника узраста од 18 до 55 година.

Резултати су открили да је 38 одсто људи на одмору проверавало пословне и личне мејлове, док је њих 37 проверавало друштвене медије. Више од 54 одсто испитаника је послало поруку барем једном, док је 27 одсто проверавало своје мејлове током целог дана.

Иако су многи навели да је разлог томе углавном посао, 57 одсто људи је изјавило да би волели у потпуности да се искључе да у питању није пословна комуникација. Чак 69 одсто младих у 20-им и 30-им годинама жели да се потпуно искључи, у односу само на пола испитаника у 40-има.

Како се заиста искључити од свега:

1. Планирајте унапред

Планирајте свој бег унапред, тако да буде добро усклађен са активностима у календарима вашег тима, шефа или фирме. Иако не можете увек да угодите свима, а не можете увек ни своје слободно време да искористите кад год пожелите, људи са којима радите сигурно ће ценити ваше добре намере и промишљеност.

2. Припремите се на потпуно искључивање

Направите све припреме пре него одете на одмор. Проверите да ли се одговорили на све важне мејлове, оставили своје колеге или клијенте са одговарајућим ресурсима, одговорили на питања колега или надређених и испунили своје планове да се потпуно искључите током одмора. Поставите аутоматски одговор за мејлове током одмора да би ваши колеге, партнери или клијенти знали да нећете моћи да одговорите брзо као и обично.

3. Поставите границе

Ако ваш посао захтева неке додатне онлајн активности, одредите границе које ће вам омогућити да се опустите што је више могуће. Одлучите да ли ћете проверавати и одговарати на мејлове и колико често свакога дана или ћете потпуно апстинирати. Ако можете да оставите све уређаје који вам не требају на плажи код куће, на добром сте путу.

4. Разгласите план

Пауза од свих дигиталија може да проузрокује осећај анксиозности и искључености. Да бисте одржали свој дигитални детокс, потражите помоћ људи који путују са вама. Замолите партнера, децу или пријатеље да вас контролишу. Забавите се изазовима без смартфона.

Б 92

фото:интернет